Laatste weekje werken voor de kerst! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu Laatste weekje werken voor de kerst! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu

Laatste weekje werken voor de kerst!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 December 2014 | Australië, Collaroy

Zondagavond hebben Alison, Aaron en ik een film gekeken, The Pelican Brief. Goede film! Alleen jammer dat ik zo moe was om hem te volgen en het laatste half uur lag te slapen. Maandag en dinsdag was ik vrij! Naja, ik had geen cruise. Op maandag ben ik even naar het postkantoor en de bank gegaan en hebben Alison en ik boodschappen gedaan voor de rest van de week en in de middag ben ik naar het strand North Narrabeen gegaan met Abel, Archie en Aaron. Dinsdag zou een drukke dag worden met al het eten klaarmaken voor de andere dagen want op woensdag hadden we onze eerste cruise van de week. Dus ik stond in de keuken terwijl Alison rond reed om nog meer bestellingen op te halen. Met het snijden van pompoen, carameliseren van de uien, snijden van de kip en het afmaken van de fritatta's was ik de ochtend wel zoet mee. Daarna nog garnalen gespiest en toen kwamen de kinderen alweer thuis van school! In de avond wilde de kinderen graag film kijken met mij dus zijn we Mr. Peabody gaan kijken voor een stukje. Het gaat over een hele slimme hond die alles kan en een kind heeft geadopteerd. Nadat die 3 op bed lagen heb ik nog wat gedaan voor Alison en ben ik op nog redelijk op tijd gaan slapen. Woensdagochtend moest ik om uur weer in de keuken staan om alles af te maken. Het kost wat zo'n cruise maar je zal zeker geen honger hebben! de cruise van woensdag was de minst leuke cruise die ik heb gehad. Het leek wel alsof de gasten een week niet hadden gegeten en terwijl ik bezig was met alles op een plaat te leggen pakte ze het er al vanaf. Beetje onbeleefd naar mijn idee maar oke. Ik dacht even dat we niet genoeg zouden hebben omdat ze zoveel aten maar we hadden genoeg en hoefde bijna niks weg te gooien! Dat is altijd fijn.

Donderdagochtend was het weer heel vroeg in de keuken en zou ik maar 1 cruise hebben maar het kwam beter uit als ik er 2 deed en Alison 1 dus het zij zo. Ik lag die dag om half 1 's nachts eindelijk in mn bedje om erachter te komen dat ik nog 1 dag om 7 uur naast mn bed moest staan. Vrijdagochten was ik behoorlijk moe ookal had ik nog maar 2 dagen gewerkt. De laatste dag voor mij voor ik weer terug naar het hostel ging. Het was een leuke cruise maar ik merkte aan Alison en Aaron dat het de derde week van december was en we allemaal moe waren. Dus ik was blij toen ik laat was met werken! Ook was ik blij om weer terug te zijn in Collaroy bij mn vrienden. Het was heel erg leuk bij Alison en Aaron maar ik heb de gezelligheid hier toch wel een beetje gemist. Glenn en Max (2 jongens van mn groepsreis) waren vrijdagavond ook weer terug in het hostel aangekomen na een maand op een farm te hebben gewerkt.

Zaterdag was Nikos (iemand van AB) jarig en we gingen met een klein groepje op een piratenschip een rondje varen. Op dat schip kon je ook de mast in klimmen, wat behoorlijk hoog was maar wel leuk om te doen! Daarna hadden we nog open bar dus de gezelligheid miste niet. Na het schip zijn we naar een restaurant/bar gegaan genaamd the Australian om daar wat te eten en ik ben ik met Glenn naar huis gegaan om daarna te gaan stappen in Manly met Chantal en Max! Hele gezellige avond gehad zoals gewoonlijk! Zondag was het weer tijd voor een dagje strand! En natuurlijk een lekkere duik in de zee. De zee was heel erg rustig en kalm vergeleken met de afgelopen anderhalve maand maar dat was ook niet erg voor een keertje. In de avond hebben we met een groepje gebbq'ed op het strand (ja het kan allemaal hier!!) en blijkbaar was er vuurwerk op het strand rond 9 uur. Het vuurwerk hebben we bekeken vanaf ons terrasje in het hostel en om half 10 ging ik verslagen naar mn bedje toe. Dat was blijkbaar nodig want ik werd pas om 10 uur de volgende dag wakker. Nu het net 12 uur geweest en ik ga weer naar het strand toe! Nog een paar daagjes en dan ga ik op surfkamp waar ik echt super veel zin in heb!!

De volgende blog zal na het surfkamp komen maar houdt fb in de gaten voor de leuke foto's!!!

  • 22 December 2014 - 06:43

    Mama:

    ik wens je een hele fijne surf vakantie !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 16542

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 06 Juni 2015

Backpacken Down Under

Landen bezocht: