Werken! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu Werken! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu

Werken!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

31 Maart 2015 | Australië, Collaroy

Het is alweer 3 weken geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb en het is een korte blog dit keer. Dat heeft eigenlijk een hele goede reden: ik werk! Ik heb de laatste weken 6 dagen per week gewerkt en het is nog steeds heel leuk. Doordeweeks werk ik in de avond dus overdag ben vrij, en ik het weekend werk ik over en 's avonds. In het weekend verdien ik meer dus laat mij maar weekenden werken!

Ik heb ook een sportmaatje gevonden die me helpt met sporten. Na ruim 4 maanden alleen sporten is de motivatie een beetje verdwenen maar ik heb een mooie deal gesloten. Hij helpt mij met sporten en ik kook af en toe voor hem. Super chill dus!

Verder heb ik weer een leuke groep gecreëerd in het hostel. Er waren een hoop nieuwe mensen en nog een aantal oude mensen die ik al kende toen ik weer terug kwam. De meeste werken overdag dus die zie ik een half uurtje voordat ik zelf moet werken. Eigenlijk is er weinig spannends gebeurd de laatste weken. Behalve dat ik van de week door Matthijs in het zwembad werd gegooid (zie filmpje op fb). Ik zat heel rustig te eten, pakte mn spullen om op te ruimen, dacht geef die jongen even een knuffel, word ik opgepakt en springt hij met mij het zwembad in.... Ik kon er om lachen en gelukkig had ik tijd zat om nog even snel te douche en werkkleding aan te trekken.

Als je overdag vrij bent en de rest van het hostel is overdag aan het werk dan gebeurd en vrij weinig. Ik heb op het moment de zoektocht naar een andere baan even opgegeven omdat ik bij pony (het restaurant waar ik nu werk) genoeg uren kan maken. Dus als ik vrij ben lig ik vaak in de zee of probeer ik mn boek te lezen. Dat laatste gaat wat minder snel want ik ben altijd moe. Doordat ik steeds laat thuis ben is mn ritme totaal verdwenen en ben ik chronisch moe geworden ofzo. Maargoed, tis maar tijdelijk!
Afgelopen maandag had ik een vrije dag. Brenda was ook vrij en we hebben met zn 5en 3 films gekeken! Hoe bedoel je lui haha. Komend weekend is het Pasen, dat betekent voor mij meer geld tijdens werk. Zo worden de feestdagen steeds leuker.

Dit was het alweer van de afgelopen 3 weken en voorlopig de komende weken. Het gaat er nu om om zoveel mogelijk centen binnen te halen om het daarna net zo hard weer uit te geven. That's the life of a backpacker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 16528

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 06 Juni 2015

Backpacken Down Under

Landen bezocht: