Mixed feelings... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu Mixed feelings... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Marleen Feliksik - WaarBenJij.nu

Mixed feelings...

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 November 2014 | Nederland, Rijswijk

EINDELIJK is het dan bijna zover. Nog maar 1 nachtje slapen en dan begint mijn grote avontuur die ik een paar maanden geleden had bedacht.
Het idee begon heel onschuldig met "een maand of 2". Niet te lang van huis maar lang genoeg om het mooie Australië te ontdekken. Later kwam ik erachter dat er nog veeeeeeeeeel meer te beleven is daar dus heb ik er zonder na te denken maar 8 maanden van gemaakt. Het afgelopen weekend een geweldig weekend gehad dankzij mijn lieve vrienden! Eerst heerlijke gegeten en daarna een surprise party. De nacht afgesloten in de stad (where else??) en daarna was het weekend alweer voorbij. Vandaag mn backpack ingepakt en de laatste dingetjes gedaan. Ook voor de laatste keer gebootcamped! Ik heb heel veel zin om te gaan maar tegelijk ga ik iedereen ook super erg missen! Om toch een beetje bij jullie te blijven zal ik proberen om deze blog een beetje bij te houden om al mijn avonturen te vertellen!
Dus... Tot de volgende keer maar weer!

  • 03 November 2014 - 22:04

    Kelly Hamersma:

    Hee lieve Marleen,

    Heel veel plezier en succes !! Ik ga je volgen en benieuwd naar je verhalen :)


    Take care xxx

  • 03 November 2014 - 22:27

    Jeanette:

    Geniet, ontdek en verwonder je over nieuwe dingen. Heel veel plezier, ook namens Ed.
    Xx Je juffie

  • 03 November 2014 - 22:39

    Anke Van Veen:

    Hey Marleen. Heel veel plezier gewenst bij de Aussies. Geniet van elke minuut van dit grote avontuur.
    Had ik nooit gedacht dat jij zoiets zou ondernemer.
    hoezo gegroeid?
    Top Marleen

    Liefs Ank

  • 04 November 2014 - 06:51

    Ed En Corrie:

    Geniet!!!

  • 04 November 2014 - 18:20

    Thyme:

    Heel veel plezier he! En denk er aan, do you want an Australian kiss? It's like a french kiss but.... Ja, je zal mm zelf wel binnen koppen! Hahaha tot over 8 maanden op bootcamp!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 16530

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 06 Juni 2015

Backpacken Down Under

Landen bezocht: